Nyár végén megkezdi működését a Nemzeti Közművek ügyfélkapcsolati társasága
Utolsó módosítás: 2018.06.05
       

A Nemzeti Közművek a 4,2 millió ügyfelének még színvonalasabb kiszolgálása érdekében önálló cégbe szervezi az ügyfélkapcsolati tevékenységét, amely NKM Ügyfélkapcsolati Kft. néven kezdi meg működését a tervek szerint 2018 nyár végén. Az új társaság a cégcsoport cégeinek azonos tevékenységeit ellátó területek működését összehangolja, ezáltal téve lehetővé a külső és belső szolgáltatásainak folyamatos fejlesztését. Ennek egyik kiemelt területe a személyes ügyfélkapcsolat, azaz ügyfélszolgálati irodák hálózata. A Nemzeti Közművek fontosnak tartja az országos és integrált ügyfélkapcsolati folyamatok kialakítását az áram- és a földgáz lakossági ügyfelei számára. 

Öt cég eddig elkülönülten működő ügyfélkapcsolati tevékenységét fogjuk egységesíteni 4,2 millió ügyfelünk számára azáltal, hogy az ügyfélkapcsolati feladatokat, mint például a személyes- és telefonos ügyfélkezelést, a számlázást, a követeléskezelést, vagy a panaszkezelést az NKM Ügyfélkapcsolati Kft-be szervezzük. Így megteremtjük az alapjait annak, hogy az ügyintézés egy ügyfélkapcsolaton keresztül történhessen közműfajtától függetlenül egységes folyamatokkal annak érdekében, hogy ügyfeleink számára a gyors, gördülékeny, magas szintű szolgáltatást nyújtsunk, miközben a belső folyamataink pedig az optimális erőforrások felhasználásával hatékonyabbak legyenek. Ez a lépés megfelel a modern iparági sztenderdnek, hiszen ez az egységes működés teszi lehetővé az ügyfelek optimálisabb és színvonalasabb kiszolgálását.” – mondta Major György, az NKM Ügyfélkapcsolati Kft. ügyvezetője.

A Nemzeti Közművek ügyfelei 2017 június 1-je óta egy helyen intézhetik áram-és gázszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket országszerte. A Nemzeti Közművek a lakossági ügyfeleknek, valamint a kis- és közepes vállalkozások számára is jó lehetőséget biztosít arra, hogy egy kézben tarthassák a villamos energia és földgáz szolgáltatással kapcsolatos tevékenységüket. A Nemzeti Közművek hatékonyan és versenyképesen működik a többi szolgáltatóval folyó versenyben, és az egyes fogyasztói igényeket a lehető legteljesebb körben elégíti ki különböző energetikai és kapcsolódó termékek és szolgáltatások révén, figyelemmel az európai energetikai kihívásokra és a környezettudatosságra. A Nemzeti Közművek hosszú távú célja, hogy szolgáltatás portfóliójának fokozatos fejlesztésével a lakosság teljes körű otthonszolgáltatójává váljon.