Megkezdte működését a Nemzeti Közművek ügyfélkapcsolati társasága
Utolsó módosítás: 2018.08.01
       

A Nemzeti Közművek ügyfeleinek még színvonalasabb kiszolgálása érdekében önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét, amely NKM Ügyfélkapcsolati Kft. néven kezdte meg működését a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal jóváhagyását követően. Az új társaság a cégcsoport azonos tevékenységeit ellátó területeinek működését hangolja össze, ezáltal téve lehetővé a külső és belső ügyfeleinek nyújtott szolgáltatásainak folyamatos fejlesztését. A feladatok kiszervezése több lépésben valósul meg, elsőként a társaság mintegy 300 munkavállalóval kezdi meg a számlázási, folyószámlakezelési és más háttérfeldolgozási tevékenységek ellátását.

A Nemzeti Közművek több társaságának eddig elkülönülten működő ügyfélkapcsolati tevékenységét  egységesítjük külső és belső ügyfeleink számára azzal, hogy az ügyfélkapcsolati feladatokat az NKM Ügyfélkapcsolati Kft.-be szervezzük. Így megteremtjük az alapjait annak, hogy rövid távon képesek legyünk megvalósítani azt a működési modellt,  aminek az eredményeként egy ügyfélkapcsolaton keresztül történhet majd az ügyintézés, területtől és közműfajtától függetlenül egységes folyamatokkal. Tesszünk mindezt annak érdekében, hogy ügyfeleink számára a gyors, gördülékeny, magas szintű szolgáltatást nyújtsunk, miközben a belső folyamataink pedig az optimális erőforrások felhasználásával hatékonyabbak legyenek.” – mondta Major György, az NKM Ügyfélkapcsolati Kft. ügyvezetője.

A Nemzeti Közművek ügyfelei több mint egy éve már nem csak a földgáz-, hanem az áramszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket is országszerte intézhetik. A napokban az NKM Oroszlányi Szolgáltató megvásárlásával az oroszlányi térségben a távhővel együtt már egyszerre három közműszolgáltatással kapcsolatosan is az ügyfelek rendelkezésére áll a társaság. A Nemzeti Közművek hosszú távú célja, hogy szolgáltatás portfóliójának fokozatos fejlesztésével a lakosság teljes körű otthonszolgáltatójává váljon.