Csalók éltek vissza az NKM nevével
Utolsó módosítás: 2019.02.20
       

Az NKM földgázszolgáltatójára hivatkozva az utóbbi időszakban több visszaélés történt, ezért felelős energiaszolgáltatóként az ügyfelek vagyonvédelmét szem előtt tartva figyelemfelhívást tesz közzé a Társaság. A csalók szükségtelen műszaki beavatkozások elvégzésére kötnek szerződést az NKM ügyfeleivel, majd nem teljesítik a megbízást, kérjük, hogy ilyen esetben hívják ügyfélszolgálatunkat.

Az NKM felhívja ügyfelei figyelmét, hogy alkalmazottai és megbízottjai külön kérés nélkül kötelesek felmutatni arcképes igazolványukat, ezért ennek elmaradásakor a személyes megkeresés esetén az ügyfelek mindig igazoltassák a megkeresőt. A gázmérőt leolvasó, vagy szerelési munkákat végző alkalmazottaknak nincs felhatalmazásuk arra, hogy készpénzt vegyenek át az ügyfelektől munkájuk során, ugyanis az NKM semmilyen esetben nem végez helyszínen, készpénzben fizetendő munkát. Kiemelten fontos, hogy az ügyfelek karban tartsák telekhatáron belüli vezetékeiket és eszközeiket, de a társaság felhívja a figyelmet arra, hogy a Nemzeti Közművek szerelői helyszíni szerződéseket nem kötnek, az ügyfeleket keresetlenül nem keresik meg.

Az NKM elhatárolódik minden nem hivatalos úton történő megkereséstől és csalási kísérlettől, ezek felderítésében együttműködik a rendőrséggel.

Ha az ügyfél bármilyen gyanús magatartást észlel, kérjük, jelentse be ügyfélszolgálatunk +36 1/20/30/70 474 9999 telefonszámán.