Felkai György ismét a legsikeresebb hazai marketingesek között
Utolsó módosítás: 2019.09.13
       

A Marketing&Media szaklap független szakemberekből álló zsűrit hívott életre, amely idén is elkészítette „A legsikeresebb hazai marketingkommunikációs vezetők” 50 fős toplistáját, ezen az NKM Nemzeti Közművek Zrt. marketing és kommunikációs igazgatóját a 26. pozícióba rangsorolták.

„Büszke vagyok arra, hogy azon néhány szakember között vagyok, akit a média és marketing területén is a legjobbak közé sorolnak. Tevékenységem értékelése egyúttal azt is jelzi, hogy az NKM csoport ismertsége és elismertsége folyamatosan nő. Mindez nem valósulhatna meg a marketing és kommunikációs csapat, valamint a társaságcsoport legkiválóbb szakértőinek támogatása nélkül, amit ezúton is köszönök.”, mondta Felkai György, az NKM Nemzeti Közművek Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója.

Mint azt Felkai György ranglistán elfoglalt helye is mutatja, nem kizárólag a legnagyobb a hirdetési büdzsék, hanem a hatékonyság és az adott vezető szakmai tevékenysége és megítélése számít, illetve, hogy mekkora hatással vannak a piacra. A mostani listán húsznál is kevesebb olyan személy van, köztük Felkai György, aki 2016-ban, a legelső alkalommal megválasztott legsikeresebb marketingkommunikációs vezetők között is szerepelt.

Az elmúlt évek során az NKM társaságai már több mint 4 millió ügyfelet szolgálnak ki magas színvonalon, amelyhez komoly marketing és kommunikációs felelősség is társul. Az ügyfelek minőségi tájékoztatása legalább olyan fontos, mint maga a szolgáltatás. Független piackutatások azt mutatják, hogy az NKM tevékenységével jobban elégedettek az ügyfelek, mint számlavezető bankjukkal, telefonszolgáltatójukkal, vagy más közműszolgáltatójukkal. Ez is magyarázza azt, hogy nem csak a többmillió ügyfél szolgáltatóváltása volt sikeres, hanem egyre inkább elfogadják az NKM-et, mint 21. századi otthonszolgáltatót.