Az NKM felfüggeszti a kikapcsolást
Utolsó módosítás: 2020.03.13
       

A NKM azzal is segíteni kívánja az ügyfelek mindennapjait a jelenlegi helyzetben, hogy felfüggeszti a kikapcsolásokat a lakossági áram- és földgázszolgáltatás területén. Az intézkedés visszavonásig marad érvényben.

A kikapcsolás felfüggesztése nem csak a védendő fogyasztókat érinti, hanem azokat a lakossági ügyfeleket is, akiknek 60 napon túli számlatartozása van, de nem vonatkozik azokra, akik már ki vannak kapcsolva.

Az NKM mindannyiunk biztonsága érdekében minden téren csökkenteni kívánja az ügyfelek és a munkavállalók közötti személyes érintkezést, ezért kéri ügyfeleit, hogy az irodák helyett válasszák a telefonos ügyfélszolgálatot, az online ügyfélszolgálatot, vagy a mobilapplikációkat, illetve eljuttathatják megkeresésüket írásban a társaság e-mail- és postacímére.

Az NKM folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzettel kapcsolatos fejleményeket, további intézkedést szükség esetén ennek ismereteben tesz, és ezekről haladéktalanul tájékoztatja ügyfeleit is.

Online ügyfélszolgálatunk használatával időt és energiát takaríthat meg, az alábbi ügyek teljes körűen intézhetők online:

Tegye könnyebbé a diktálást!

  • mérőállás diktálása néhány kattintással
  • korábbi mérőállások listájának megtekintése
  • leolvasási és diktálási időpontok nyomon követése
  • diktálási értesítő kérése

Kövesse nyomon számláit, és fizessen egyszerűen!

  • környezetbarát e-számla igénylése
  • számlák lekérdezése
  • számlamásolat igénylése
  • online bankkártyás fizetés
  • folyószámla egyenleg és korábbi befizetések
  • nyitott tételek, lejárt tartozás megtekintése

Tartsa kézben szerződéssel kapcsolatos ügyeit!

  • adatmódosítás
  • számlázási mód kiválasztása
  • fizetési mód váltása
  • részszámlaérték módosítása
  • költözés esetén átírás indítása